blåbærskogen

blåbærskogen

tirsdag 17. juni 2014

Lekedress

Jeg har kjøpt stoff og mønster fra Stoff og Stil, til kosedress til minstemann.

Den gikk veldig raskt å sy. Og ser veldig god ut å gå i, nesten så jeg vil ha en i stor størrelse til meg selv. Mønsteret er nok litt "jentete". Men jeg håper at det grønne stoffet ikke gjør den alt for feminin.



Den er sydd sammen av fire deler; to armer, ett forstykke og ett bakstykke. Det er strikk i beina og i halsen. Hele dressen må tas på gjennom halsen. Det gikk veldig raskt og greit. Jeg fikk noen innvendinger om at den ikke ville være lett å ta på når mini er sur, men ingenting er gøy å ta på når mini er sur. Denne kan han stå når den tas på, og det er i hvertfall mye bedre enn å måtte ligge nede :o)
(så snakker vi ikke om bleieskift, ok?)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar