blåbærskogen

blåbærskogen

søndag 13. juli 2014

En liten selskapsveske

Jeg er ikke så flink til å bruke veske, men av og til melder behovet seg. Jeg har sydd en kjole som jeg har tenkt å bruke i bryllup i sommer, og som med så mange kjoler er det jo ingen lommer å ha ting i.

Jeg hadde igjen litt restestoff etter kjolen og synes det hadde vært gøy med en matchende veske. I boka 
Made by me er det en oppskrift på "Fin veske fra Fine ting". Den var veldig fin, men jeg synes den så skremmende avansert ut. Bare å hoppe i det og se hvor langt man kommer.


Her er fremre del av veska, med fliselin, for og stoff... Jeg har alt sydd inn sømmonnene som gir veska fasong.


Jeg kom helt i mål. Og må si at jeg er litt imponert over meg selv, selv om jeg ikke har funnet opp noe nytt. Det er med sying som med matte, ikke så vanskelig hvis man tar ett steg av gangen og følger oppskriften.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar