blåbærskogen

blåbærskogen

fredag 10. juli 2015

Hobbyklubben

Jeg fikk en koselig gave i postkassa i dag. Først ble jeg veldig usikker på hva det var jeg hadde bestilt nå, pakka var bløt og det kunne ikke være bøker. 

Men inni pakka var ett flott pledd og et koselig brev fra Hobbyklubben.no. Jeg er medlem og har mange flotte hobbybøker derfra. Noen har jeg brukt mye og andre har jeg mest lest i og drømt om å være kreativ.

Hobbyklubben søkte for en liten stund tilbake etter bloggere som kunne tenke seg å få alle bokpakkene gratis i ett år, mot at man blogger om innholdet. Jeg meldte meg fort - hvem vil ikke få mange herlige hobbybøker helt gratis :-)

Så nå fikk jeg altså ett herlig mykt pledd og en takk for å ha meldt meg sammen med så mange andre at de trenger litt tid på å planlegge det hele. 

2-åringen i huset likte også pleddet veldig godt, og vips hadde vi en ny hytte i stua.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar