blåbærskogen

blåbærskogen

søndag 17. januar 2016

Fargelegge postkort fortsetter

I høst skrev jeg at jeg var så heldig å få Fam Irvoll sine postkort - Hysj, jeg fargelegger postkort. Jeg fikk de som gave av Hobbyklubben. (Se tidligere blogger).
Mye skje i en liten gutt liv på nesten et halvt år og i dag har han malt og jeg har fargelagt litt.
Endelig er det  første kortet jeg begynte på ferdig.

Jeg har kjøpt flere farger siden sist. Selv om jeg synes det ga en morsom effekt å bare ha to farger er det greit å h litt ler å spille på. Når det er slike "fargerike" bilder som Fam Irvoll har tegnet er det nesten litt farlig med et stort fargeskriver og.  Det kan fort ble litt over. Så jeg har med vilje prøvd å begrense meg til noen få farger. 

Jeg kan anbefale å sette seg ned og tegne/fargelegge litt sammen med barn(a). Det er koselig å gjøre noe rolig sammen, og så lærer de at det ikke bare er barn som tegner. Mannen min het å tegne som liten, og jeg vil gjerne at sønnen vår skal slippe å være sur hver gang har får en tegne oppgave på skolen.  Foreløpig koser han seg med både fargestifter og maling :) Nå også litt takket være Fam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar