blåbærskogen

blåbærskogen

onsdag 3. februar 2016

Mer gaver og konkurranser

I dag fikk jeg ny gave fra Hobbyklubben :-)


Alt jeg har gjort er å dele ett bilde av marihønesokkene mine på spm på facebooksidene deres om hva vi medlemmene har laget i det siste :-)

To flotte bøker; små og fylt med fine grunnoppskrifter. Den ene med grunnoppskrifter på de aller fleste plagg en liten baby trenger og hvordan hekle de, den andre full av forskjellige typer mønster man kan få til med rette og vrange masker :-)

En klokke som har stoff til reim. Den må jeg prøve. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte den klokka jeg vanligvis har på armen. Da jeg fikk mobiltelefon tok den sakte over behovet for klokke på armen, men nå den siste tiden har behovet for en klokke på armen kommet snikende tilbake. Det er jo ikke alltid det passer å ta opp mobilen på møter ol og det er ikke alltid man har lommer til mobilen. Det er rett og slett godt å kunne legge den fra seg.

Som ikke det var nok med to bøker og ei klokke fikk jeg også ett sett med nåler. Det kommer alltid godt med når knapper skal festes, eller andre syprosjekter hvor symaskin ikke klarer jobben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar